home Nieuws Artificial Intelligence, wordt de OR daar beter van?

Artificial Intelligence, wordt de OR daar beter van?

Het programma voor de 155e MNO-bijeenkomst is rond. Samen met MSD hebben we interessante sprekers weten vast te leggen; allen expert op het gebied van Artificial Intelligence (AI) vanuit verschillende invalshoeken. De inloop is vanaf 09.00 en om 09.30 start het programma.

Dorine van Westerlaken, HR Lead MSD geeft een informatieve presentatie over de organisatie vanuit hun missie, visie, structuur en bedrijfsvoering.

Presentatie over MSD-medezeggenschap door voorzitter Michiel Oosterkamp, Program manager Site Engineering. Er zal interactie met de MNO-deelnemers gezocht worden.

Georgio Mosis, expert in innovatieve technologie, in het bijzonder AI en de digitale transformatie met internationale werkervaring bij o.a. Philips, AIA, RGA en diverse universiteiten, zal ons introduceren in de wereld van AI. Hoe kom je AI tegen op de werkvloer? Wanneer kun je AI toepassen en wanneer ben je als mens nodig?

In de middag vinden diverse workshops plaats over AI in de praktijk, zoals de rol van de medezeggenschap bij AI door Paul Becht en André van Deijk, beide organisatie adviseurs bij OR Consultancy. De OR van IBM licht de rol van AI toe bij advies voor salarisverhoging.

De workshops worden afgewisseld met een rondleiding bij MSD.

Afrondend kan men natuurlijk netwerken onder het genot van een hapje en drankje

Locatie: MSD AH Boxmeer, Wim de Körverstraat 35, 5831 AN Boxmeer

Parkeren kan op de aangegeven bezoekersparkeerplaats.

Kom bij voorkeur met het openbaar vervoer; het treinstation is op loopafstand en volg de bordjes MNO-dag.

Je kunt je nog aanmelden via secretaris@stichting-mno.nl